بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود مدل SC590

Kenwood Steam Cleaner SC590

ویژگی های بخار شوی 1400 وات کنوود مدل SC590

  • توان 1400
  • مناسب برای کف، شیشه، دیوار، موکت و …
  • مجهز به تفنگ پرتاب بخار
  • سازگاری با محیط زیست
  • کم مصرف 
  • فشار بخار 3.5 بار
  • مجهز به انواع سری ها و برس ها
  • ظرفیت نیم لیتری

 

 

  • گارانتی نوین سرویس
قیمت

قیمت

Kenwood Steam Cleaner SC590

ویژگی های بخار شوی 1400 وات کنوود مدل SC590

  • توان 1400
  • مناسب برای کف، شیشه، دیوار، موکت و …
  • مجهز به تفنگ پرتاب بخار
  • سازگاری با محیط زیست
  • کم مصرف 
  • فشار بخار 3.5 بار
  • مجهز به انواع سری ها و برس ها
  • ظرفیت نیم لیتری

 

 

  • گارانتی نوین سرویس
توضیحات

مشخصات و قیمت بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود مدل SC590

امروزه وجود بخارشوی برای هر خانه ای لازم است. بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود مدل SC590 یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت کنوود است. با وجود بخارشوی کنوود دیگر نگران تمیز کردن منزل خود نباشید. شما می توانید جهت مشاهده قیمت انواع بخارشوی ها به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

معرفی بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود مدل SC590

 

بخار شوی 1400 وات کنوود مدل SC590

میزان توان بخارشوی کنوود ۱۴۰۰ وات می باشد. با بخارشوی کنوود مدل SC590 می توانید در کمترین زمان سطح زیادی از فضا را از آلودگی پاک نمایید. توسط این بخارشوی می توانید انواع سطوح از قبیل کف، شیشه، دیوار و … را تمیز کنید. هم چنین توسط این دستگاه می توانید مکت و فرش ها را عاری از هرگونه ذرات ریز گرد و غبار کنید. از ویژگی های بارز بخارشوی ۱۴۰۰ واتی کنوود می توان به تفنگ پرتاب بخار اشاره کرد. توسط تفنگ بخار مقدار زیادی بخار تا ۱.۵ متر به بیرون پرتاب می شود. شما می توانید جهت  خرید انواع لوازم برقی خانگی  به فروشگاه اینترنتی خانگی لند تهیه کنید.

معرفی برند کنوود

برند کنوود یکی از معروف ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی می باشد که به علت کیفیت بالای محصولاتش موردتوجه عموم قرار دارد. یکی از بهترین محصولات کنوود بخار شوی ۱۴۰۰ وات SC590 است که قابلیت های ویژه ای دارد. در ادامه به بررسی ویژگی های بخار شوی کنوود مدل SC590 می پردازیم. جهت مشاهده قیمت انواع مدل های لوازم خانگی به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

ویژگی های بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود مدل SC590

بخارشوی کنوود مجهز به انواع نازل ها جهت تمیز کردن سطوح مختلف می باشد. شما با توجه به نیاز خود می توانید نازل موردنظر را استفاده کنید. با میزان قدرت بخار این دستگاه، درکمترین زمان بیشترین سطح را از هر گونه آلودگی پاک کنید.
همان طور که می دانید موادشوینده از مواد شیمیایی ساخته شده اند. موادشوینده نه تنها برای محیط زیست مضر هستند بلکه به انسان ها نیز آسیب جدی وارد می کنند. بنابراین بهترین راه برای تمیز کردن منزل استفاده از بخار آب می باشد. استفاده از بخارشوی علاوه بر سازگاری با محیط زیست، انرژی کمتری را نیز مصرف می کند.بخار شوی کنوود مدل SC590
فشار بخار بخارشوی کنوود ۳.۵ بار است که می تواند سطوح با چربی زیاد را پاک کند. مخزن این بخارشوی نیم لیتر می باشد. جهت افزایش عملکرد بخارشوی، شرکت کنوود تعدادی پارچه متناسب با انواع سطوح به مشتریان ارائه می دهد. لازم به ذکر است بخارشوی کنوود فضای کمی را اشغال می کند. هم چنین به علت سبک بودن می توان آن را به راحتی جابه جا کرد.

طراحی زیبا:

طراحی زیبای بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود مدل SC590 را نمی توان انکار کرد. یکی از موارد قابل توجه در خرید بخارشوی، توجه به میزان وزن آن می باشد. هر چقدر بخارشوی سبک تر باشد کار کردن با آن آسان تر است. وزن بخار شوی کنوود مدل SC590 4.3 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. مزیت دیگراین بخارشوی حجم کم آن است که فضای کمی را اشغال می کند.
چرخ های این بخار شوی به گونه ای طراحی شده که روی هر سطحی حرکت می کند. این بخارشوی مجهز به چراغ اعلان آمادگی خروج بخار و پیمانه ایمنی آب ریزی برای مخزن می باشد.

کارایی و عملکردها:

شرکت کنوود بر خلاف رقبا برای هر سطحی سری های منحصر به فردی قرار داده است که به آسانی قابل تعویض است. یکی از محیط هایی که نیاز به تمیز کردن مکرر دارد، سینک ظرفشویی و دستشویی است. با برس فرچه ای موجود دربخار شوی کنوود مدل SC590 می توانید سینک ظرفشویی، دستشویی و حمام را تمیز کنید. جهت تمیز کردن کاشی ها و سرامیک ها سری بخاردهی تزریقی ۱۰ درجه توصیه می کنیم. سری شیشه پاک کن با قدرت پاک کنندگی بالا بهترین سری جهت تمیز کردن شیشه ها و آینه هاست. هم چنین می توانید جهت خرید اتو ایستاده فیلیپس مدل GC514 به فروشگاه آنلاین خانگی لند مراجعه کنید.

 

Kenwood Steam Cleaner SC590

نتیجه گیری

با بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود SC590 راحت تر خانه ی خود را تمیز کنید. با قدرت فشار ۳.۵ بار هر گونه آلودگی را پاک خواهید کرد. کافیست یک بار استفاده کنید تا نتیجه را ببینید. این بخارشوی کنوود نیم لیتری مجهز به انواع سری ها و پارچه ها جهت تمیز کردن انواع سطوح می باشد. شما می توانید جهت خرید انواع لوازم خانگی به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

 

مشخصات
ابعاد

32 × 15.5 ×22 سانتی متر

وزن

4.3 کیلوگرم

کارایی

شیشه- دیوار- زمین

ظرفیت مخزن

0/5 لیتر

قدرت

1400 وات

سیستم بخار برای شستشوی عمیق

دارد

تنظیمات بخار

دارد

چراغ روشن و خاموش

دارد

چراغ آمادگی بخار

دارد

دارای تفنگ پرتاب آب

دارد

پیمانه آب

دارد

فشار بخار

3.5 بار

لوله انتقال دهنده بخار به تفنگ

دارد

سری بخاردهی تزریقی

دارد

سری برس کنج و زوایا

دارد

برس فرچه‌ای بخار دهنده

دارد

سری شیشه پاک‌کن

دارد

پارچه نظافت

دارد

قیف آب‌ریزی تانک آب

دارد

گارانتی

گارانتی گلد سرویس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بخار شوی ۱۴۰۰ وات کنوود مدل SC590”

پیشنهادات شگفت انگیز

{value}%-
۶%- ۱۵.۹۹۰.۰۰۰ تومان
{value}%-
۹%- ۱۶.۲۸۷.۰۰۰ تومان