همزن حرفه ای ۱۰۰۰وات بومن مدل km 6009

bomann KM 6009 CB Titan Machine Kneading

ویژگی های همزن بومن  km 6009

  • توان 1000 وات
  • دارای خمیرزن – هم زن – ورزن
  • دارای شفت فلزی
  • دارای کاسه 5 لیتری
  • کاسه استیل ضد زنگ
  • دارای 6 دور سرعت مختلف
  • کیفیت فوق العاده عالی

  • گارانتی نوین سرویس
قیمت

۴.۳۹۹.۰۰۰ تومان

قیمت

۴.۳۹۹.۰۰۰ تومان

bomann KM 6009 CB Titan Machine Kneading

ویژگی های همزن بومن  km 6009

  • توان 1000 وات
  • دارای خمیرزن – هم زن – ورزن
  • دارای شفت فلزی
  • دارای کاسه 5 لیتری
  • کاسه استیل ضد زنگ
  • دارای 6 دور سرعت مختلف
  • کیفیت فوق العاده عالی
  • گارانتی نوین سرویس
توضیحات

قیمت و مشخصات همزن بومن km 6009

اگر از آن دسته افرادی هستید علاقه ی بسیاری پختن کیک، شیرینی، نان و … دارید، خرید همزن بون km 6009 را به شما توصیه می کنم. با توجه به زمانبر بودن پختن انواع کیک، دسر و … بسیاری از افراد در پختن آن ها تنبلی می کنند. شرکت بومن با ساخت همزن ۵لیتری بومن  km 6009 چاره ای برای این موضوع یافته است. شما می توانید جهت خرید انواع همزن‌ها صنعتی به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

معرفی همزن بومن km 6009

همزن حرفه ای بومن  km 6009 bomann با طراحی زیبا و گیرایی که دارد در نگاه اول مشتریان را به سمت خود جذب می کند. با همزن بومن می توانید لذت پختن کیک در زمانی کوتاه را تجربه کنید. میزان قدرت همزن بومن  km 6009 1000 وات می باشد. این همزن قابلیت همزن، ورزن و خمیرزن را دارد.

از دیگر ویژگی های همزن بومن این است که جنس کاسه ۵ لیتری آن از استیل ضد زنگ است. استیل ضدزنگ سبب افزایش دوام کاسه همزن بومن می شود. هم چنین این دستگاه مجهز به ۶ دور سرعت می باشد که شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

 

معرفی برند بومن

فعالیت کمپانی بومن از ۱۹۸۵ آغاز شد. این برند لوازم برقی کوچک و بزرگ را در میان انواع کشورها توزیع کرده است. پس از مدتی این شرکت به ساخت برخی لوازم برقی از جمله همزن برقی، قهوه ساز، اتو بخار و … پرداخت و وارد بازار جهانی شد.

ویژگی های همزن حرفه ایی بومن km 6009

همزن ۱۰۰۰ واتی بومن دستگاه حرفه ای قوی جهت خمیر زنی استفاده می شود. این دستگاه دارای ۶ سطح سرعت متغیر می باشد که می توانید یک سطح سرعت را بسته به شرایط خود انتخاب نمایید. عملکرد پالس به یکنواخت شدن مواد غذایی کمک می کند. در داخل ظرف فولادی ۵ لیتری می توانید حدود ۲.۵ الی ۳ کیلوگرم هر گونه مخلوطی را آماده کنید.

با وجود قلابی از جنس آلومینیوم انواع مخلوط را یکنواخت دریافت می کنید. هم چنین این همزن حرفه ای قابلیت همزدن خمیر سنگین را دارد. جهت تهیه کیک اسفنجی مجهز به استیل ضد زنگ می باشد. از دیگر ویژگی های همزن بومن  می توان به مکانیزم دنده ویژه قوی اشاره کرد. شما می توانید برای خرید انواع مارک های لوازم خانگی به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

کارایی و عملکرد بومان

همزن ۱۰۰۰ واتی بومن با ولتاژ ۲۲۰ الی ۲۴۰ ولت کار می کند. با توجه به میزان قدرتی که دارد نیاز به اقدامات سریع جهت نگه داشتن ابزار دارد. همزن حرفه ای بومن  km 6009 مجهز به بازوی چند منظوره چرخان ۳۵ درجه می باشد. هم چنین این بازوچرخان قابلیت قفل شدن نیز دارند. کیفیت بالای این همزن را نمی توان انکار کرد.

شرکت بومن جهت جلوگیری از به بیرون ریختن انواع مخلوط ها این دستگاه را مجهز به درب محافظت از پاشش کرده است. از دیگر مزایای همزن حرفه ای بومن می توان به استفاده آسان و راحت تمیز کردن آن اشاره نمود. هم چنین این قابلیت را دارد بدون لغزش با پای مکش ایستاده بایستد. از دیگر همزن های معروف می توان به همزن پروفی کوک اشاره کرد.

 

طراحی منحصر به فرد همزن بومن

همزن برقی بومن booman با توجه به طراحی زیبا و ابعاد کوچک خود قابلیت استفاده از آن در اکثر نقاط آشپزخانه را برای شما فراهم می آورد. همچنین تمامی قسمت های این همزن از مواد با کیفیت و درجه یک ساخته شده که موجب افزایش طول عمر و کارایی این محصول می شود.

 

نتیجه گیری

همزن ۵لیتری بومن  km 6009 از بهترین متریال موجود در بازار ساخته شده است که سبب افزایش طول عمر و دوام دستگاه می شود. با این همزن برقی ۱۰۰۰ واتی بومن می توانید علاوه بر همزدن، خمیرزنی و ورززنی را نیز انجام دهید. توسط این دستگاه در کوتاه ترین زمان خوشمزه ترین دسرها را تهیه کنید.

هم چنین طراحی منحصر به فرد این دستگاه یکی از عواملی است که کاربران را جذب می کند. این همزن مناسب برای افرادی است که علاقه بسیاری به درست کردن دسر، کیک، نان و … دارند. هم چنین این همزن بومن را می توانید به کسانی که دوستشان دارید، هدیه دهید. شما می توانید جهت مشاهده انواع لوازم خانگی به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

مشخصات
ابعاد

33 × 28 × 36 cm

وزن

3700 g

نوع همزن

کاسه دار حرفه ای

توان مصرفی

1000 وات

جنس پره

آلیاژ آلومینیوم و آلومینیوم ریخته گری و استیل ضد زنگ

تنظیمات سرعت

کنترل سرعت متغیر الکترونیکی

تعداد تنظیمات سرعت

5

خمیرزن

دارد

پایه ضد لغزش

دارد

حالت Pulse

دارد

جنس کاسه

استیل

ورزن

دارد

گارانتی

گارانتی گلد سرویس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همزن حرفه ای ۱۰۰۰وات بومن مدل km 6009”

پیشنهادات شگفت انگیز

{value}%-
۷%- ۱۵.۸۸۶.۰۰۰ تومان
{value}%-
۵%- ۱۵.۴۴۳.۰۰۰ تومان