همزن پروفی کوک مدل PC-KM 1096

Proficook PC-KM 1096 Mixer

ویژگی های همزن پروفی کوک 10 لیتری PC-KM1096

  •  همزن  پایه دار
  • ظرفیت کاسه  10 لیتر
  • توان مصرفی  1500 وات
  • تعداد تنظیمات سرعت7 سرعته
  • قابلیت عملکرد توربو
  • جنس بدنه استیل
  • دارای 3 سری مختلف برای خمیر زدن و خامه زدن و تهیه سس

  • گارانتی نوین سرویس
قیمت

۱۵.۳۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت

۱۵.۳۰۰.۰۰۰ تومان

Proficook PC-KM 1096 Mixer

ویژگی های همزن پروفی کوک 10 لیتری PC-KM1096

  •  همزن  پایه دار
  • ظرفیت کاسه  10 لیتر
  • توان مصرفی  1500 وات
  • تعداد تنظیمات سرعت7 سرعته
  • قابلیت عملکرد توربو
  • جنس بدنه استیل
  • دارای 3 سری مختلف برای خمیر زدن و خامه زدن و تهیه سس
  • گارانتی نوین سرویس
توضیحات

مشخصات و قیمت همزن پروفی کوک PC-KM1096

همزن پروفی کوک ۱۰۹۶ تولید شرکت پروفی کوک یکی ازکمپانی های کشور آلمان می باشد. یکی از محصولات با کیفیت این شرکت آلمانی همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 است. این همزن مناسب برای منزل، قنادی ها و … می باشد. شما می توانید جهت مشاهده قیمت انواع همزن برقی صنعتی به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

معرفی همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM 1096

همزن پروفی کوک 10 لیتری PC-KM1096

این همزن ظرفیت ۱۰ لیتر دارد و ساخت کشور آلمان است. میزان قدرت همزن ۱۰ لیتری profi cook  ۱۵۰۰ وات می باشد که با استفاده از آن می توانید قدرت واقعی همزن را دریابید.
بدنه این همزن کاملا از جنس استیل ضدزنگ است که سبب افزایش طول عمر دستگاه می شود. هم چنین بدنه آن مقاوم در برابر ضربه و رطوبت می باشد. همزن پروفی کوک PC-KM 1096 مجهز به چندین نوع سری همزن می باشید که می توانید بسته به نوع مخلوط انتخاب کنید.

ویژگی های همزن پروفی کوک  PC-KM1096

این همزن دارای قدرت ۱۵۰۰ وات و ظرفیت ۱۰ لیترمی باشد که از آن می توان در شیرینی پزی ها و قنادی ها استفاده کرد. مزیت همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 در مقایسه با دیگر برندها میزان قدرت آن می باشد. این همزن با توان ۱۵۰۰ وات یکی از پر قدرت ترین همزن ها می باشد. علاوه بر قدرت می توان به ظرفیت ۱۰ لیتری همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 اشاره نمود.
این همزن انواع مخلوط ها را با تمام توان ترکیب می کند، فقط کافی است یک بار استفاده از آن را تجربه کنید. شما می توانید قیمت انواع مارک های لوازم خانگی را از فروشگاه اینترنتی خانگی لند مشاهده کنید.

همزن پروفی کوک 10 لیتری PC-KM1096

دلایل برتر بودن همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 به نسبت سایر برندها

میزان ظرفیت همزن پروفی کوک ۱۰ لیتر است. جنس کاسه از استیل می باشد. هم چنین وجود دو دسته در کنار همزن پروفی کوک امکان حمل کردن آن را راحت کرده است.
این همزن قابلیت قفل کردن کاسه روی پایه را دارد که مانع از لغزش کاسه همزن می شود. شرکت پروفی کوک این همزن را طوری طراحی کرده است که کار با آن برای کاربران راحت باشد. روی بدنه همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 یک اهرم وجود دارد که با فشار دادن آن دسته با زاویه ۳۵ درجه می توانید کاسه را بر دارید.
ناگفته نماند روی همزن درب پلاستیکی وجود دارد که مانع از پاشش مخلوط درون همزن به بیرون می شود. روی درب پلاستیکی دریچه ای موجود است که از طریق آن بتوانید مواد دیگری به مخلوط اضافه کنید.همزن پروفی کوک مدل PC-KM 1096

تعویض سری ها

همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 مجهز به ۴ نوع سری از جنس استیل است که بسته به نوع موادغذایی می توانید از آن استفاده کنید. ازاین همزن می توانید جهت پف دادن، ورز دادن، میکسر و … استفاده کنید.

تعویض سری ها
نکته قابل توجه نحوه استفاده از آن است. قبل از روشن کردن همزن اطمینان حاصل کنید که قطعات را در جای مناسب قرار دادید. حتما دکمه چرخشی سرعت باید روی عدد صفر قرار داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است به شما آسیب برسد. وجود بازوی ۳۵ درجه جهت راحتی کار در تعویض سری ها می باشد.

وزن و جنس قطعات

همزن پر قدرت پروفی کوک یک همزن نیمه صنعتی است وجنس بدنه آن از آلومینیوم غنی شده است. کاربرد آلومینیوم غنی شده در بدنه سبب کاهش وزن و افزایش مقاومت آن می شود. لازم به ذکر است علت تفاوت قیمت همزن بومن با همزن پروفی کوک در این مورد است.

همزن پروفی کوک PC-KM 1096

تنظیمات سرعت همزن پروفی کوک PC-KM 1096

شاید برایتان جالب باشد سرعت این همزن را به دو صورت می توانید تنظیم کنید. این همزن هم قابلیت تنطیم دستی و هم قابلیت تنظیم اتوماتیک دارد. سطح سرعت اتوماتیک دستگاه با توجه به میزان باری که داخل همزن می ریزیم بستگی دارد. بنابراین نرم بودن و سخت بودن مخلوط درون همزن روی سرعت تاثیر فراوانی دارد.
همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 برای تنظیم دستی سرعت، دارای ۷ سطح می باشد. شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از سطوح سرعت را انتخاب نموده و از همزن استفاده کنید.

تایمر قابل تنطیم

این همزن مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتالی با زمینه نوری آبی است. توسط این صفحه نمایش می توانید مدت زمان هم زدن و فشار وارده را تنظیم کنید. هم چنین این صفحه نمایش مدت زمان باقی مانده را به صورت معکوس نشان می دهد.

نتیجه گیری

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به پختن کیک، نان و … دارید همزن پروفی کوک ۱۰ لیتری PC-KM1096 را به شما توصیه می کنیم. همزن نیمه صنعتی پروفی کوک نیز در قنادی ها، شیرینی پزی ها و … کاربرد دارد. توان و طرفیت بالای این همزن از نقاط قوت این دستگاه می باشد. شرکت پروفیک اعلام کرده این همزن ۷.۵ کیلوگرم حجم مفید دارد. شما می توانید جهت خرید انواع لوازم خانگی به فروشگاه اینترنتی خانگی لند مراجعه کنید.

مشخصات
نوع همزن

پایه دار

:
:
:
:
: دارد
: : دارد
: دارد
: دارد

توان مصرفی

1500 وات

عملکرد توربو

دارد

جنس پره

چدن و استیل

تنظیمات سرعت

دارد

تعداد تنظیمات سرعت

7 سرعته

خمیرزن

دارد

ظرفیت کاسه

10 لیتر

جنس بدنه

آلومنیوم die-cast

جنس درپوش

پلاستیک

قفل کودک

دارد

صفحه‌ی نمایش

دارد

جنس صفحه نمایش

LCD

دسته‌ی حمل راحت

دارد

خمیر زن

دارد

تایمر

دارد

درپوش

دارد

اقلام همراه

دارای 3 سری مختلف برای خمیر زدن و خامه زدن و تهیه سس

محدوده توان مصرفی

1500 وات

پایه ضد لغزش

دارد

حالت Pulse

دارد

گارانتی

گارانتی گلد سرویس

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “همزن پروفی کوک مدل PC-KM 1096”

پیشنهادات شگفت انگیز