بهترین مارک غذاساز در بازار – کاربردی ترین غذاساز از برند کنوود [۲۰۲۱]

بهترین مارک غذاساز در بازار

امروزه اکثریت خانم ها هم پا به پای آقایان در خارج از خانه مشغول به کار هستند پس بالطبع برای زندگی خود می بایست یک برنامه ریزی درستی داشته باشند و بهتر است که از وسایلی استفاده کنند که سرعت عمل آن ها را در حین کارهای در منزل دو چندان کند. به عبارت دیگر خانم های شاغل باید علاوه بر برنامه ریزی شغلی برای کارهای منزل و قلب خانه یعنی آشپزخانه برنامه ریزی دقیقی داشته باشند تا به نحو احسنت به تمامی کارهای خود برسند.
در این مقاله قصد داریم یکی از راه هایی که شما عزیزان را در تهیه غذا کمک ویژه ای می کند را معرفی کنیم. یکی از وسایلی که کار شما را در تهیه هر نوع غذایی راحت و آسان می کند، غذاساز است.
پس با توجه توضیحات داده شده می توان گفت ما در این مقاله قصد داریم درباره بهترین مارک غذاساز در بازار صحبت کنیم. اگر می خواهید مطالب مفیدی در این زمینه کسب کنید توصیه می کنیم خود را از خواندن این مقاله محروم نکنید.

پیش از شروع مقاله بهتر است مواردی که مورد بررسی قرار می گیرد را به شما دوستان ارائه دهیم :

  1. غذاساز چیست؟
  2. کابرد غذاساز
  3. پیش از خرید غذا ساز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  4. بهترین مارک غذاساز در بازار

خرید بهترین مارک غذاساز در بازار

۱. غذاساز چیست؟

زمانی که موعد خرید جهزیه نو عروسان که می رسد خیلی از آن ها به فکر اضافه کردن غذاساز به لیست جهزیه خود می افتند. اما به راستی که دلیل آن چیست؟ همانطور که از نام غذاساز مشخص است می تواند مراحل آماده سازی غذاها را با کم ترین زحمت و خیلی راحت انجام دهید. غذاساز یک نوع وسیله ای الکترونیکی و چند منظوره است و معمولا دارای تجهیزات زیر می باشند :

  • آسیاب
  • مخلوط کن
  • آبمیوه گیری
  • آب مرکبات گیری
    اگر بخواهیم تعریفی ساده و کلی در زمینه غذاسازها به شما ارائه دهیم بدین صورت است که غذاساز برای برخی از بانوان می تواند وسیله ای مهم در قلب منزل یعنی آشپزخانه باشد چرا که برای آسان تر کردن کارهای تکراری و مستمر در آماده سازی و تهیه کردن غذا استفاده می شود. به نظر ما بهترین وسیله ای که به خانم های شاغل در تهیه غذا می تواند کمک کند، غذاساز است به دلیل آن که با وجود یک غذاساز می توانید انواع سالادها و غذاهای خانگی سالم را آماده کرده تا به سرعت به دیگر کارهای خود رسیدگی کنید. در ادامه به معرفی بهترین مارک غذاساز در بازار می پردازیم.

غذاساز کنوود

۲. کاربرد غذاساز

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد معمولا غذاسازهای موجود در بازار چند کاره هستند بدین صورت که به کمک آن می توان انواع سالاد یا غذاها را تهیه کرد. از مزیت و کاربردهای جالب یک غذا ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از خردکن غذاساز می توانید انواع سبزی ها را خرد کنید، سالاد دلخواه خود را آماده کنید.
  • با آبمیوه گیری آن می تونید انواع آبمیوه ها را برا خود و اطرافیانتان آماده کنید و از کنار هم بودن یکدیگر لذت ببرید.
  • به کمک دیسک دو طرفه غذاساز می توانید سیب زمینی، پیاز و دیگر مواد غذایی سفت را در دو سایز ریز و درشت رنده کنید.
  • اگر یک غذاساز در آشپزخانه داشته باشید دیگر نیازی به چرخ گوشت نیست چرا که غذاساز همانند یک چرخ گوشت می توانید نیازهای شما را برآورده کند.
  • با استفاده از یک غذاساز چندکاره در قلب خانه می توانید انواع پوره ها را برای عزیزان خود تهیه کنید مانند پوره سیب زمینی، پوره نخود فرنگی و….
  • اگر در خانه نشسته اید و دلتان می خواهد که نان، خمیر پیتزا و… درست کنید می توانید از تیغه پلاستیکی این وسیله برای تهیه خمیر استفاده کنید.

 

جدیدترین غذاساز در بازار

 

۳. پیش از خرید غذاساز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • میزان توان و قدرت غذاسازها با میزان سرعت آن رابطه ای تنگاتنگ دارند بدین صورت که هر چقدر قدرت و توان غذاساز را افزایش دهید می تواند بر روی میزان سرعت دستگاه هم تاثیر بگذارد. حداقل میزان توان غذاسازهای KENWOOD نیز ۶۰۰ وات است.
  • جنس بدنه غذاسازها بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که جنس بدنه ها می تواند از موادی همانند پلاستیک، فلز و فولاد ضد زنگ باشد.
  • جنس تیغه های موجود در این وسیله الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است چرا غذاسازها با انواع مواد غذایی سر و کار دارند و باید جنس تیغه ها تیز، با کیفیت، ضد زنگ بوده و دارای عملکرد مناسبی باشد.
  • پیش از انتخاب و خرید حتی بهترین مارک غذا ساز در بازار بهتر است که محل قرارگیری دستگاه خود را مشخص کنید و به میزان طول سیم مورد نظر اهمیت بسزایی بدهید تا در مواقع مورد نیاز میزان طول سیم شما را اذیت نکند.
  • اگر میزان مواد غذایی موجود در دستگاه شما زیاد باشد، دستگاه در حین کار ممکن است دچار صدا و لغزش شود. به همین سبب غذاساز و پایه آن را با هم خریداری کنید. با وجود این پایه می توانید باعث کاهش سر و صدا و افزایش طول عمر موتور دستگاه شوید.

بهترین مارک غذاساز در بازار بانه

۴. بهترین مارک غذاساز در بازار

مقایسه بهترین غذاسازها با یکدیگر

غذاساز گوسونیک مدل GSB-890 غذاساز مولینکس مدل ۲۱۱ FP غذاساز کنوود مدل FP190
جنس بدنه غذاساز : پلاستیک  جنس بدنه غذاساز : پلاستیک جنس بدنه غذاساز : پلاستیک با کیفیت بالا
توان مصرفی : ۵۰۰ وات توان مصرفی : ۵۰۰ وات توان مصرفی : ۶۰۰ وات
تعداد دیسک دنده : ۳ تعداد دیسک دنده : ۵ تعداد دیسک دنده : ۲
امکانات ظاهری غذاساز: پایه ضد لغزش امکانات ظاهری غذاساز : پایه ضد لغزش امکانات ظاهری غذاساز :  پایه ضد لغزش
جنس ظرف خردکن : پلاستیک جنس ظرف خردکن : پلاستیک جنس ظرف خردکن : پلاستیک
امکانات تهیه کردن غذا : خمیر زن امکانات تهیه کردن غذا : خمیر زن امکانات تهیه کردن غذا : خمیر زن
وسایل همراه غذاساز : دارای یک دیسک چیپس‌ساز با امکان تهیه چیپس در دو ضخامت نازک و کلفت نوع تنظیمات سرعت : دو سرعته وسایل همراه غذاساز : همزن، خردکن
جنس تیغه غذاساز : استیل جنس تیغه غذاساز : استیل ضد زنگ جنس تیغه غذاساز : فولاد ضد زنگ
دیگر ویژگی های غذاساز : خردکن، پوره ساز، رنده ورقه ای دیگر ویژگی های غذاساز : شستشوی آسان در ماشین ظرفشویی، قابلیت تنظیم و کنترل سرعت، دیگر ویژگی های غذاساز : آب مرکبات گیری، قابلیت خردکن، رنده برقی، مخلوط‌ کن، قابلیت تنظیم دو سرعته، دارا بودن عملکرد پالسی

نتیجه گیری از مقایسه غذاسازها با یکدیگر :

یک غذاساز می تواند به عنوان یک وسیله همه کاره در آشپزخانه برای خانم های خانه کارایی داشته باشد. هر غذاسازی برای آن که مورد پسند عموم قرار بگیرد می بایست که همه کاره یا اصطلاحا چند کاره باشد در مقابل در حین خرید به ویژگی های آن هم باید توجه کنید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.

همانطور که می دانید در بازار لوازم خانگی انواع غذاسازها وجود دارد اما طبق جدول بالا و ویژگی ها و مشخصاتی که گفته شده می توان نتیجه گرفت که غذا ساز کنوود مدل FP 190(600 وات) در میان دیگر غذاسازها از محبوبیت بیشتری برخوردار است از دیگر دلایل محبوبیت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قیمت به صرفه
  • طول عمر مناسب
  • ظاهری جذاب و مدرن
  • مطابق با تکنولوژی روز دنیا
  • دارای پایه های محکم و ضد لغزش
  • غذاسازی مقرون به صرفه و چندکاره
  • دارا بودن محفظه جمع آوری سیم برق
  • قابلیت خردکن، رنده، مخلوط‌کن و آب ‌مرکبات گیری
  • دارای عملکرد پالس (استفاده از بیش ترین میزان قدرت)
  • قابل استفاده به عنوان خردکن، همزن، مخلوط کن و…

خرید غذاساز با قیمت مناسب

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد اطلاعاتی در زمینه بهترین مارک غذاساز در بازار به همراه برخی از مزیت های استفاده از غذاسازها را به شما دوستان ارائه دهیم. اگر قصد خرید غذاساز کنوود و دیگر لوازم خانگی را دارید می توانید از محصولات سایت خانگی لند دیدن فرمایید و در صورت رضایتمندی از محصولات و قیمت های آن ها می توانید با متخصصین و فروشندگان این مجموعه در ارتباط باشید تا در نهایت بتوانید بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید